NASA: Goddard Space Flight CenterNASA:ゴダード宇宙飛行センター
Utilized Unity and C# to make enhancements to a virtual reality project which allowed scientists to assemble spacecraft from a database of vendor parts.UnityとC#を使って科学者がVRの中でcubesatを作成することを可能にするアプリケーションを改良しました。
Automated the process of importing and converting 3d models by writing a Python script to convert the vendor files to a unique format and smaller size.ベンダーのファイルを新しいのフォーマットと小さいサイズに変換するPythonスクリプトを作成することによって、3Dモデルのインポートと変換のプロセスを自動化しました。
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  • C#C#
  • Blenderブレンダー
  • Pythonパイソン
  • Photonフォトン
DVERSEDVERSE
Upgraded portions of the user interface and the core functionality of the proprietary virtual reality application.UIの一部とVRアプリケーションの主な機能をアップグレードしました。
Created plugins for Blender, SketchUp, and 3ds Max that allowed for real time syncing with Unity.Unityとのリアルタイム同期を可能にするためにBlenderとSketchup Pluginsを作成しました。
Communicated with co-workers every day in both Japanese and English.毎日、同僚と一緒に日本語と英語で伝える。
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  • SketchUpスケッチアップ
  • Rubyルビー
Unity Technologiesユニティテクノロジーズ
Hosting and supporting events/meetups for my local campus and communities regarding Unity.Unityに関する地元のキャンパスやコミュニティのためのイベントやミートアップを主催し、支援しています。
Staff booths and tables at Unity events.Unityイベントのスタッフブースとテーブル。
Demoed Unity games and applications to GDC attendees (2019).GDCの参加者にUnityのゲームやアプリケーションをデモした (2019年)。
  • Unityユニティ
  • C#C#
NASA: Goddard Space Flight CenterNASA:ゴダード宇宙飛行センター
Designed a program that converts reflectance data from the Lunar Reconnaissance Orbiter into terrain meshes.Lunar Reconnaissance Orbiterからの反射率データを地形メッシュに変換するプログラムを設計しました。
Created modular software that allows users to construct 3D models while in VR.ユーザーがVRで3Dモデルを構築できるモジュラーソフトウェアを作成しました。
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  • UE4フォトン
  • C++C++

Graduated University卒業した大学

Oakland Universityオークランド大学

Dec 20192019年12月

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